L
leuns57
Apprenti
Salut les amis j'espere que vous allez bien,
Je reviens vers vous, e, effet le doute m'habite maintenant , je viens de voir chez HBM qu'ils ont rentré le meme tour que chez paulimot et celui la est directement en 220v et de plus moin chere ..., certe paulimot a l'air d'avoir un meilleur suivi de leur machine, mais bout a bout , j'aurais une difference de plus de 1500e
vous feriez quoi a ma place ?
merci d'avance
et bon weekend a tous !!!
Je reviens vers vous, e, effet le doute m'habite maintenant , je viens de voir chez HBM qu'ils ont rentré le meme tour que chez paulimot et celui la est directement en 220v et de plus moin chere ..., certe paulimot a l'air d'avoir un meilleur suivi de leur machine, mais bout a bout , j'aurais une difference de plus de 1500e
HBM 360 x 1000 Industriële Compleet Metaaldraaibank met Grote Doorlaat Met 3 Assig LCD Digitaal Uitleessysteem- 230 Volt
De HBM 360 x 1000 Industriële Metaaldraaibank Compleet met Grote Doorlaat Met 3 Assig LCD Digitaal Uitleessysteem is een industrieel zwaargewicht, zo kunnen we deze metaalbank misschien wel het beste omschrijven. Hij is zeer geschikt voor het bewerken van staal, NE-materialen en kunststoffen. De...
www.hbm-machines.com
vous feriez quoi a ma place ?
merci d'avance
et bon weekend a tous !!!