Bonjour,
Je suis en train de finalisé une cnc amateur, j'ai besoin d'une aide pour finir l'électronique.
En effet, j'ai des drivers leadshine CS-D508, et pour le câblage de l'alarme sur un PNOZ X7, j'ai besion d'aide car mon niveau d'anglais est nul (le mode d'emploi est en anglais et la traduction auto n'est pas top).
Je met une copie du passage du mode d'emploi :
b) Fault Output, In Position, or Brake control Output ConfigurationThe digital output on the P1 connector, marked as ALM+ & ALM-, is software configurable (read Leadshine ProTunerCS-D software manual). It can be configured as one of the available 3 options - Fault Output”, “In Position”, and“Brake Control”. Read Leadshine ProTuner CS-D closed loop software manual for how to configure this output.
1) Fault OutputFAULT output is the default configuration. This output signals a fault condition including over-voltage, over-current, or position following error. This output can be used to drive devices such as a relay, a LED, etc.; orasan input signal to electronic devices like a PLC. For example, in a multi-axis system like a CNC machine when one of the axes fails such a fault output signal canbe feedback to the motion controller for a followed action (e.g., auto machine shutdown, auto error clearing, etc.).
2) In PositionUse Leadshine ProTuner for CS-D software to configure this output as an IN POSITION output. In this case, anoutput signal can be sent out when the targeted position is in the “Target” range (see parameter Distance toSend"In position" Output Signal in software manual) to external devices such as relays, motion controllers, PLCs, IOboards, etc.
3) Brake ControlUse Leadshine ProTuner for CS-D software to configure this output as a BRAKE CONTROL output. Inthis case, this signal can be used for automatic brake control while system power failure. It is recommended to connect afly-wheel diode in parallel to a 24VDC relay and brake coil connection. Refer to the following figure for brakeconnection.
Pour le PNOZ X7 j'ai besoin "d'un interrupteur normalement fermé" qui s'ouvre si il y a un problème.
La traduction auto me donne l'impression qu'il me faut le 1, donc rien à modifier mais je ne suis pas sur de moi...
Pouvez vous m'aider?
Merci pour vos lumières.
Denis
Je suis en train de finalisé une cnc amateur, j'ai besoin d'une aide pour finir l'électronique.
En effet, j'ai des drivers leadshine CS-D508, et pour le câblage de l'alarme sur un PNOZ X7, j'ai besion d'aide car mon niveau d'anglais est nul (le mode d'emploi est en anglais et la traduction auto n'est pas top).
Je met une copie du passage du mode d'emploi :
b) Fault Output, In Position, or Brake control Output ConfigurationThe digital output on the P1 connector, marked as ALM+ & ALM-, is software configurable (read Leadshine ProTunerCS-D software manual). It can be configured as one of the available 3 options - Fault Output”, “In Position”, and“Brake Control”. Read Leadshine ProTuner CS-D closed loop software manual for how to configure this output.
1) Fault OutputFAULT output is the default configuration. This output signals a fault condition including over-voltage, over-current, or position following error. This output can be used to drive devices such as a relay, a LED, etc.; orasan input signal to electronic devices like a PLC. For example, in a multi-axis system like a CNC machine when one of the axes fails such a fault output signal canbe feedback to the motion controller for a followed action (e.g., auto machine shutdown, auto error clearing, etc.).
2) In PositionUse Leadshine ProTuner for CS-D software to configure this output as an IN POSITION output. In this case, anoutput signal can be sent out when the targeted position is in the “Target” range (see parameter Distance toSend"In position" Output Signal in software manual) to external devices such as relays, motion controllers, PLCs, IOboards, etc.
3) Brake ControlUse Leadshine ProTuner for CS-D software to configure this output as a BRAKE CONTROL output. Inthis case, this signal can be used for automatic brake control while system power failure. It is recommended to connect afly-wheel diode in parallel to a 24VDC relay and brake coil connection. Refer to the following figure for brakeconnection.
Pour le PNOZ X7 j'ai besoin "d'un interrupteur normalement fermé" qui s'ouvre si il y a un problème.
La traduction auto me donne l'impression qu'il me faut le 1, donc rien à modifier mais je ne suis pas sur de moi...
Pouvez vous m'aider?
Merci pour vos lumières.
Denis